"να με αγαπάς…ακούς?'
σε διατάσσω και μέσα απ' τη διαταγή τη δύναμη μου στις άκρες των χειλιών σου καταθέτω…
τι ωφελεί η δύναμη πια
αφού μέσα στα δυο σου χέρια απο έρωτα ζητάω να λιώσω και ξανά να με πλάσεις εσύ απ' το ίδιο το υλικό που γεννιούνται
τα θαύματα…
κι έτσι δικιά σου να 'μαι…
" σάρκα κι αίμα…σου!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Ιανουαρίου 2009

κι ας νυχτώνει...

...αλαφρά πάτησα στον ύπνο σου

τρίζουν τα βήματα της μνήμης θαρρώ,

καλύτερα δίχως,

άκου με...

μια γουλιά όνειρο απ' τα χείλια σου ζήτησα,

διψούσα τόσο

κι η νύχτα αργούσε πολύ...

μια τούφα απ' τα μαλλιά σου

κρατούσε το δρόμο

σμάρι τα περιστέρια

στα όνειρά σου κούρνιαζαν

και ησυχία δεν έκαναν...

διάλεξα μιαν άκρη και κάθισα

με συστολή

κι ύστερα απ' το δισάκι μου

την πραμάτεια μου όλη

ξεδιάλεξα

λιβάνι και μύρο

και δυο χέρια παγωμένα

που λαχταρούσαν αγκαλιά

αυτά σε τιμή ευκαιρίας τα έδινα

αλλά σε δύσκολο πελάτη,

τα παράξενα της δουλειάς,

ξέρεις...

άναψα τσιγάρο

και μια μικρή φωτιά

από καιόμενα όνειρα,

ξύλα και προσάναμμα δωρεάν

ο σπινθήρας της έναρξης όμως πανάκριβος

κι ύστερα μες στα μάτια μου σε τύλιξα

να μην κρυώσεις...

ξημέρωσε κάποτε

κι ήταν πια η ώρα να φύγω

ήσυχα,

πάντα ήσυχα,

σιωπηλά έσβησα τη νύχτα και βγήκα απ' το πλάνο

στο πουθενά πηγαίνοντας,

να ντύνεσαι ζεστά

και να προσέχεις

κι άμα κρυώνεις τα βράδια

να θυμάσαι

ότι φοράς για πάντα τα μάτια μου

καρδιά μου...

καλημέρα!

κι ας νυχτώνει...

καλημέρα σου λέω...

1 σχόλιο:

jeminis είπε...

Τα ζήτησες και σου τα'δωσα.
...μικρή γουλιά, γλυκιά!!!
ανάμεσα στα καιόμενα όνειρα
... Στα δικά μου τώρα,,,,,
προσμένω νάρθεις.
Πελάτης δύσκολος μα και λιτός.
Ακόμη και λίγες υποσχέσεις,
αρκούν...κ'ύστερα να χαθώ
στο δικό μου μικρόκοσμο....

Αναγνώστες
















Α-βάσταχτο έγινε το σ αγαπώ..


Ρ-άγισε και ο καθρέφτης.


Μ- 'ακούς που σου φωνάζω


Α-γάπες δεν ανθήζουν πια εδώ..


Τ-α μεθυσμένα σ' αγαπώ απόμειναν


Α-λησμόνητες ώρες να θυμίζουν..


Ν-υχτερινών σιωπών!