"να με αγαπάς…ακούς?'
σε διατάσσω και μέσα απ' τη διαταγή τη δύναμη μου στις άκρες των χειλιών σου καταθέτω…
τι ωφελεί η δύναμη πια
αφού μέσα στα δυο σου χέρια απο έρωτα ζητάω να λιώσω και ξανά να με πλάσεις εσύ απ' το ίδιο το υλικό που γεννιούνται
τα θαύματα…
κι έτσι δικιά σου να 'μαι…
" σάρκα κι αίμα…σου!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Σεπτεμβρίου 2010

ιδιαιτερότητες των επίπλων...


Θα μου ήταν αρκετό
να καθόσουν δίπλα μου
εδώ, στον φθαρμένο μου καναπέ,
- αν προσέξεις,
κρατά ακόμα στη ράχη του
την ανάμνηση του κορμιού σου -
δεν κοιτάς τι σου δείχνω
Πως να δεις?
Δεν έχει οπτική επαφή η σκέψη
μονάχα βότσαλα,
γκρίζα βότσαλα,
ριγμένα ακατάστατα στη λίμνη της μνήμης.
Οι ομόκεντροι κύκλοι που γεννά
διαστέλλονται ο ένας μέσα στον άλλο,
γονιμοποιούνται,
σαν τις εικόνες που χορεύουν στα μάτια μου
κάθε βράδυ.
Θα μου ήταν αρκετό
να σου κρατώ το χέρι,
ψαύοντας άηχα
τις απαλές γραμμές των φλεβών σου.
Μυρίζοντας στον αγέρα
τη βροχή που έρχεται
και ανιχνεύοντας στο αίμα σου
το φιλί που κυοφορείται.
Μα δεν...
Κατοικώ εδώ.
Πάντα.
Στον ίδιο καναπέ.
Που άλλοτε καθόμασταν μαζί.
Ξέρεις τι άπονα που είναι τα έπιπλα?
Δε νιώθουν τις ελλείψεις.
Δεν αναγνωρίζουν την απουσία.
Δεν συνηγορούν με την ανάμνηση.
Παρά μονάχα με τη μνήμη.
Ιδιαιτερότητες των επίπλων.
Κάθομαι εδώ.
Στον παλιό μας καναπέ.
Ακουμπώ στην σκιά της αγκαλιάς σου.
Ακροβατώ στο περίγραμμα του κορμιού σου.
Ανασαίνω τις "οικείες" αισθήσεις.
Μα εσύ...δεν είσαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναγνώστες
















Α-βάσταχτο έγινε το σ αγαπώ..


Ρ-άγισε και ο καθρέφτης.


Μ- 'ακούς που σου φωνάζω


Α-γάπες δεν ανθήζουν πια εδώ..


Τ-α μεθυσμένα σ' αγαπώ απόμειναν


Α-λησμόνητες ώρες να θυμίζουν..


Ν-υχτερινών σιωπών!