"να με αγαπάς…ακούς?'
σε διατάσσω και μέσα απ' τη διαταγή τη δύναμη μου στις άκρες των χειλιών σου καταθέτω…
τι ωφελεί η δύναμη πια
αφού μέσα στα δυο σου χέρια απο έρωτα ζητάω να λιώσω και ξανά να με πλάσεις εσύ απ' το ίδιο το υλικό που γεννιούνται
τα θαύματα…
κι έτσι δικιά σου να 'μαι…
" σάρκα κι αίμα…σου!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Μαρτίου 2008




...μου ζήτησες

μια Πανσέληνο,

κόκκινη και θυμωμένη

γλυκά,

απ' του έρωτα τους θυμούς,

που σαν ανοιξιάτικες βροχές μοιάζουν,

κρατούν λίγο

μοσχοβολούν πολύ...

μου ζητησες

κάτι άλλο να γίνω,

απ'αυτό που στ' αλήθεια είμαι,

ένα βότσαλο στην άκρη του κόσμου

μια λίμνη ζητάω,

μέσα της να γίνω ευχή...

μου ζήτησες,

να μιλήσω τη γλώσσα

που μιλούν οι αστερίες

στα βάθη του ωκεανού,

μα,

εγώ μονάχα τη γλώσσα της αφής

γνωρίζω,

χρόνια τώρα...

σκαρφαλώνω στα βράχια

της Ύπαρξης...

δεν αναλύω τα μόρια,

δεν κόβω τα γιασεμιά απ' τη γλάστρα,

δεν στοιβιάζω πέτρες σε τοίχους λογικούς...

ά-ναρχος ά-νεμος είμαι

αλήτης της νύχτας...

θηρίο άγριο...

λύκος,

που συνεχώς οσμίζεται κινδύνους κι αστραπές

τίποτα στη ζωή μου δεν με όρισε...

η μοναξιά με φοβήθηκε,

μάθε,

θα μπορούσε

να με τσακίσει ένα χάδι σου λες?

----------------------------

θα μπορούσε...

ναι...

σςςς...

τίποτα μην πεις....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναγνώστες
















Α-βάσταχτο έγινε το σ αγαπώ..


Ρ-άγισε και ο καθρέφτης.


Μ- 'ακούς που σου φωνάζω


Α-γάπες δεν ανθήζουν πια εδώ..


Τ-α μεθυσμένα σ' αγαπώ απόμειναν


Α-λησμόνητες ώρες να θυμίζουν..


Ν-υχτερινών σιωπών!