"να με αγαπάς…ακούς?'
σε διατάσσω και μέσα απ' τη διαταγή τη δύναμη μου στις άκρες των χειλιών σου καταθέτω…
τι ωφελεί η δύναμη πια
αφού μέσα στα δυο σου χέρια απο έρωτα ζητάω να λιώσω και ξανά να με πλάσεις εσύ απ' το ίδιο το υλικό που γεννιούνται
τα θαύματα…
κι έτσι δικιά σου να 'μαι…
" σάρκα κι αίμα…σου!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Μαρτίου 2008

ροζ...

ροζ...

έχω μια έλλειψη απόψε...

να...

σαν κάποιος να μου πήρε

το ποτήρι το νερό

ενώ διψούσα...

σα να μ' άφησε να ρίξω

μια ματιά στο Παράδεισο

από μια μισοτραβηγμένη

κουρτίνα..

σηκώθηκε αγέρας

και με πήγε μακριά...

σαν καφές

χωρίς τσιγάρο

μου μοιάζει το απόψε...

κι έχω χρόνια τρία

να συνηθίσω την απουσία...

σαν θάλασσα

χωρίς κοχύλια,

σαν το φιλί

που άργησε

στις γειτονιές του κόσμου

να σε ψάχνει...

έχω μια έλλειψη απόψε...

ροζ...

μαγεμένη ή μαγική?

σςςς!!!!

μυστικό...

και μυστικό θα μείνει...

σαν την ευχή

που κάναμε παιδιά

μπρος στο κερί

των άδολων γενεθλίων...

ποτέ δεν την λέγαμε

δυνατά...

να μην μας τη ματιάσουν

κι ευχή έμενε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναγνώστες
















Α-βάσταχτο έγινε το σ αγαπώ..


Ρ-άγισε και ο καθρέφτης.


Μ- 'ακούς που σου φωνάζω


Α-γάπες δεν ανθήζουν πια εδώ..


Τ-α μεθυσμένα σ' αγαπώ απόμειναν


Α-λησμόνητες ώρες να θυμίζουν..


Ν-υχτερινών σιωπών!